Bybilen

bil når du trenger det

Administrasjon av bilparker

Vi leverer løsninger for bedrifter og organisasjoner som allerede har en bilpark, uavhengig av størrelse. EbuS Management Center er et administrasjonsprogram som dekker alt fra et enkel bookingsystem til komplett løsning med oversikt over alle kjøredata, brukerdata, statistisk og fakturering .

Ved å effektivisere administrasjonen av kjøretøy, vil man oppnå flere fordeler for bedriften. Utnyttelsen av bilene øker, hvor man kan deligere bilene på tvers av avdelinger/bydeler/bedrifter/private. Flere personer som bruker bilparken, har lettere for å se hva slags biler som er ledig til bruk. Brukeren kan ytteligere finne ledige biler etter preferanser, ikke objekt. Eksempelvis hvis en person trenger en bil med 7 seter, takstativ eller GPS. Utover dette viser flere cases at en effektiv administrering av bilparken, fører til muligheter for reduksjon av selve bilparken.

En liten presentasjon av EBuS Management Center kan du laste ned her. Du kan også kontakte oss dersom du ønsker å teste systemet, helt gratis. Bybilen har benyttet siden 2003, en kombinasjon av bookingsystemet EBuS levert av Cantamen og Keymanager levert av Invers.

EbuS

 

  • Komplett administrasjonsprogram for bedriftens ressurser.
  • Servicetorg funksjon for rask håndtering av bestillinger.
  • Brukere og biler knyttes mot distrikt, sted, avdeling, stasjon og brukertillatelser.
  • Systemet velger automatisk basert på brukernes valg, ledig kapasitet og historiske data.
  • Tildeling av rettigheter basert på kjøretøy, sted, tid, dager, etc
  • ”Abonnement” låser kjøretøyet mot spesifiserte brukere på dag og tid, men åpner for andre brukere utenom. Mulighet for kombinert tjeneste- og privatbruk (med spesifisert faktura)
  • Registrering av feks prosjektnr, rekvisisjon ref og/eller antall passasjerer.
  • Enkel import og eksport av data til/fra andre systembaser feks. Autolease sitt administrasjonssystem.
  • Alle arbeidsstasjoner kan benyttes til administrasjon.
  • Enkel og rask tilknytning av nye brukere og administratører.
  • Automatisk nedlasting av oppdateringer.
  • Høy sikkerhet. Alle bestillinger og endringer kan spores tilbake til bruker, tilkobling, tidspunkt og arbeidsstasjon.